PTiCA Posted December 6, 2022 Report Share Posted December 6, 2022 Originály byly Valea. S Bosch Aerotwin dost nesrovnatelné. Není to až tak o gumě, ale hlavně o těch všech úhlech, co se u stírání uplatňují (zejm. úhel břitu), co servisy tak popírají. Když je špatně nastavený, tak se břit třeba nepřeklopí při cestě dolů. Zrovna dneska ráno levý střerač skákal (měl na sobě trošku ledu a je 0,5°C), jen při cestě dolů. Jinak skoro vždy ticho. Ani zapnuté topení + výhřev skla to moc nezlepšil, na těch 5 km. A když už jsme u Toyoty, tak na Yarisu tragédie, napravo nesetřená "díra" uprostřed dráhy. Už jsem chtěl měnit sklo. Naštěstí Bosch Twin a stíralo to super. "Super" na možnosti strašně dlouhého pravého (spoluj.) ramínka, slabé pružiny a krátkého břitu stěrače, bez nějakého aeropřítlaku. Když je to hodně hlučné, nezbude než "přimazat" ostřikovačem.Zobrazit celé téma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.